To kiedy zobaczymy Pałac Marynki w „Koronie królów”?

To kiedy zobaczymy Pałac Marynki w „Koronie królów”?😉

➡️Czy #Puławy korzystają z działań marketingowych, aby efektownie się wypromować w Polsce🇵🇱️ ale i na świecie🌎?

➡️#Puławy wydają są bardzo atrakcyjnym miastem z nieograniczoną liczbą nagród🏆, tylko co tego wynika?

Obecnie miasta to co raz ciekawsze przestrzenie miejskie, które muszą uwzględniać działania marketingowe, promocyjne, czy public relations dla podtrzymania świadomości swoich mieszkańców, ale przede wszystkim dla turystów, którzy przyjeżdżając do miasta wydają pieniądze w hotelach🏢, restauracjach 🍽️,czy muzeach 🏛️, opowiadają o swoich wrażeniach i spostrzeżeniach rodzinie, znajomym i zachęcają do odwiedzenia miasta czy regionu.
Najważniejszym aspektem jest także, aby przyciągnąć dużych i ciekawych inwestorów, którzy będą płacić podatki do kasy miasta i tworzyć nowe miejsca pracy!
Pamiętajmy, że konkurencja jest duża, a do zyskania bardzo wiele – dlatego warto poświęcić uwagę na dokładne i przemyślane zaplanowanie działań Puław.

Doskonałym przykładem jest Lublin!
➡️To się nazywa promocja miasta, najpierw film „Volta” Juliusza Machulskiego teraz Agnieszka Holland i serial dla Netflixa, a mówi się o kolejnych filmach i serialach 🎥🎞️🎬📺.
➡️Do Puław niestety nie może nawet dojechać karetka pogotowia z Kazimierza Dolnego w serialu TVP „W rytmie serca” 🚑. SZKODA!
#ProjektujemyNaszePuławy
⬇️⬇️⬇️
http://www.dziennikwschodni.pl/lublin/coraz-wiecej-seriali-kreconych-w-lublinie-gdzie-zobaczymy-nasze-miasto-na-ekranie,n,1000212609.html
Źródło https://www.facebook.com/32081060744/posts/10155354493730745

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *